Stránka 1 z 1

1.9 tdi 81 kw chip tuning

Napsal: 01.04.2011, 09:23
od miramixin
Zdravim chlapy chtel bych se zeptat chtel bych nechat nachipovat lenona u odborne firy v praze na 105 kw na aute mam najeto 160 000 jestli tomu neublizim ba naopak a jestli nekdo nema zkusenosti jak to pojede diky za odpovedi

Re: 1.9 tdi 81 kw chip tuning

Napsal: 01.04.2011, 09:25
od miramixin

Re: 1.9 tdi 81 kw chip tuning

Napsal: 01.04.2011, 13:55
od PoMa
Tento vykon (potazmo kroutici moment, ktery jsi neuvedl) uz seriova spojka neudrzi, pri techto kilometrech je taktez uz ve svych letech dvouhmotny setrvacnik. Vstriky taktez uz by bylo vhodne vymenit. Takze to neni jen o cene softu. jinak motor samotny to zvladne.
Druhou veci je firma - davat uni soft bez dolazeni na brzde je zverstvo, ktere muze autu naopak ublizit. Radeji si doplat a dej auto na kompletni vylazeni u Dieselpoweru, TDI Funa apod. Pak budes mit z jezdeni radost. Timto nehanim tebou uvedenou firmu, nevidel jsem jejich praci, ale takovych, co ti udelaji soft na ulici uz je spousty a vysledky jsou nevalne. Kazde auto potrebuje individualni pristup, kazde turbo se chova jinak, kazda vaha dava jine hodnoty, kazdy motor je jinak opotrebovany.

Re: 1.9 tdi 81 kw chip tuning

Napsal: 22.01.2012, 21:28
od car.painter
Ahoj,pises ze seriová spojka tento chip nevydrzi....,chce to teda nejakou sportovni spojku jestli to dobře chápu? Popřípadně kde bych ji sehnal atd....diky

Re: 1.9 tdi 81 kw chip tuning

Napsal: 22.01.2012, 22:43
od PoMa
Pořídíš ji u každé solidní ladičské firmy - viz výše, jenž mají zkušenosti s určitými typy na určité vozy a poskytnou na ně odpovídající záruky při jejich vlastním lazení výkonu.

Koukni na stupně úprav tvé motorizace a co to obnáší (i finančně)
81kW - http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 6&motor=11
66kW - http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 96&motor=4

Re: 1.9 tdi 81 kw chip tuning

Napsal: 29.05.2018, 12:46
od Rouballik
O tomhle bylo napsáno spousta článků a diskuzí.

Obecně všechny motory jsou stejné. Z továrny leze jeden jako druhý. Zázračné rozdíly mezi nimi nejsou. Lze tedy udělat řekněme předpis na chip řídící jednotky, který lze nahrát do všech vozidel. Tento chip musí být odladěn na autě, brzdě atd. Není pravda, že každé auto musí nutně na brzdu. To je problematika běžných chipů.
Obecně je vždycky lepší takový běžný chip zkontrolovat na brzdě - není to však klíčové ani běžné. Lidi šetří a kašlou na to.

Pokud chceš něco lepšího, většího, extrémního.
Pokud chceš další úpravy, jiná turba, jiné vstřiky atd..
Jsi jeden z mála.
V tomto případě je nutnost jít na brzdu a ladit to přímo na brzdě.

Spojka 105kW vydrží. Spojka nevydrží ty Nm. Když se podíváš na běžný graf takového chipu třeba zde: http://www.profi-chiptuning.cz/osobni-a ... -tdi-81-kw tak si všimni, že Nm vrcholí někde pod 2000 ot. Ty v tom maximu jezdíš stále a proto tu spojku protočíš. Každopádně pokud je sériová spojka v kondici a jezdíš normálně tak to vydrží. Hrabačky na dvojku, tahání lodí, pálení gum tvoji spojku zabije spolehlivě.