seat leon 2.0 tdi FR 125kW
seat leon 2.0 tdi FR 125kW
Zdravím chlapi, v brzké době se v clubových vozech objeví seat leon 1.9 tdi PD, ale ještě se chci zeptat na tuto motorizaci 2.0 tdi, 125 kw (2008) v modelu leon 1P, máte někdo nějaké zkušenosti s tímto motorem? Děkuji.
2x Toledo II, [color=#4040BF]1,6 Sr - 74kW[/color] a [color=#BF0000]1,9 Tdi - 121kW[/color]
Re: seat leon 2.0 tdi FR 125kW
za sebe zkušenost nemám, ale neslyšel jsem nic hezkého o těch motorech... z doslechu vím, že to pár lidí uvařilo na dálnici až do stavu prasklé hlavy, protože se prostě voda poděla neznámo kam a auto nedalo do poslední chvilky vědet. Myslím, že PoMa se ti tu o tom rozeíše mnohem víc, náhodou jsem to sním teď nedávno řešil po telefonu
Fotogalerie amatéra a studenta fotografie!
Sleduj i na Facebooku (dole pod menu )
I want to like people, but they're just so f*ckn' stupid.
Sleduj i na Facebooku (dole pod menu )
I want to like people, but they're just so f*ckn' stupid.
Re: seat leon 2.0 tdi FR 125kW
Každý motor něco má, bohužel čím novší technologie, tím je těch problémů více.
Můžeš natrefit na dobrý kousek a veškeré problémy co mají ostatní vyvracet, nebo můžeš být jeden z mnoha, co kvůli následným investicím zanevřou na koncern. Po pokoření stotísicové hranice je těch problémů s těmito motory ale více, než je obvyklé - od vadného diferenčního snímače tlaku DPF (to je ta levnější závada za pár desítek stovek), ucpaného DPF (výměna v řádu desítek tisíc, nebo vyřazení za asi 12tisíc), špatných piezoelementů vstřikovačů (origo kus přes 8tisíc - krát 4, nebo repas za dva tisíce/kus), praskající 16V hlavy, praskající náhony olejového čerpadla (= zadření), nebo sedřené vačkové hřídele (po longlife termínech výměny oleje). Je toho na netu spousta.
Pokud auto ale jezdí, tak je to s touto motorizací hezké svezení.
Ceny ber jen zhruba orientační
Můžeš natrefit na dobrý kousek a veškeré problémy co mají ostatní vyvracet, nebo můžeš být jeden z mnoha, co kvůli následným investicím zanevřou na koncern. Po pokoření stotísicové hranice je těch problémů s těmito motory ale více, než je obvyklé - od vadného diferenčního snímače tlaku DPF (to je ta levnější závada za pár desítek stovek), ucpaného DPF (výměna v řádu desítek tisíc, nebo vyřazení za asi 12tisíc), špatných piezoelementů vstřikovačů (origo kus přes 8tisíc - krát 4, nebo repas za dva tisíce/kus), praskající 16V hlavy, praskající náhony olejového čerpadla (= zadření), nebo sedřené vačkové hřídele (po longlife termínech výměny oleje). Je toho na netu spousta.
Pokud auto ale jezdí, tak je to s touto motorizací hezké svezení.
Ceny ber jen zhruba orientační