LCD nebo NeoPDP
LCD nebo NeoPDP
Zdarec, máte někdo zkušenosti s NeoPDP???
mám spadeno na toto LCD http://www.tivis.cz/televizory/lcd-tele ... compareAdd
nebo
na toto NoePDP http://www.tivis.cz/neopdp-televize/tx-p42g15e/
poradíte někdo?
mám spadeno na toto LCD http://www.tivis.cz/televizory/lcd-tele ... compareAdd
nebo
na toto NoePDP http://www.tivis.cz/neopdp-televize/tx-p42g15e/
poradíte někdo?
Škoda OII, 2004, 1.9 PD, tlak 100kW / tep 300Nm be Reescha, stříbrnej šíp
SEAT Toledo 1.9TDi 97´ PRODÁNO
SEAT Toledo 1.6i 93´PRODÁNO
Re: LCD nebo NeoPDP
no mám už dva roky plazmu Panasonic (107cm) a naprostá spokojenost. Když jsem vybíral dal jsem na rady odborník že LG není Panasonic, největší rozdíl je v "černé". Dnes ovšem TV pokročily o notný kus dále. Platí ale prý pravidlo do 100cm LCD, nad 100cm plazma.
MEN car: Altea FR
WOMAN car: Ibiza Sport
JA SZYBKO NIE JEŻDŻE-JA WOLNO LATAM
WOMAN car: Ibiza Sport
JA SZYBKO NIE JEŻDŻE-JA WOLNO LATAM
To pravidlo už neplatí.
Jinak LG se vyhni obloukem. Pokud LCD, tak Philips a pokud Philips, tak nejmíň sedmičkovou řadu = přinejmenším v tvém případě 42PFL7404H (100Hz obraz).
A podmínka je jej živit dobrým zdrojem signálu (HD), pak poznáš pravý požitek z obrazu.
Jinak LG se vyhni obloukem. Pokud LCD, tak Philips a pokud Philips, tak nejmíň sedmičkovou řadu = přinejmenším v tvém případě 42PFL7404H (100Hz obraz).
A podmínka je jej živit dobrým zdrojem signálu (HD), pak poznáš pravý požitek z obrazu.
Já mám plazmiče LG ( 107 )už 2 roky. Full HD rozlišení. A naprostá spokojenost, ale je fakt, že když jsem se díval v obchodech tak oproti jiným je to krapet obyč, ale na domácí koukání na fotbal to stačí a filmy proháním přes HDMI, takže to je dokonalý koncert. 

Chybovat je v povaze člověka, ale jen hlupák na svém omylu setrvává.
Jdi do boje vesele, neboť mrtví, kteří se nesmějí, jsou oškliví.
Srdcovka
Jdi do boje vesele, neboť mrtví, kteří se nesmějí, jsou oškliví.
Srdcovka