E85
Re: E85
no testnul jsem to na SWIŠŤOVI od ženušky a výsledek nic moc.
Ranní starty katastrofa, a to teplota mezi 22.8. - 16.9. nebyla nijak mrazivá. Před natankováním E85 chytalo auti na "první šup" po natankování až tak na 2-3pokus.
První kilometry škubání, na křižovatce zhasíná motor.
Až po ujetí cca 3-5km SWIŠŤ ožívá a jede líp než na N95, ale jelikož to má ženuška do rachoty iba 10kiláku tož už E85 nechce.
Jinak spotřeba proti N95 +1,0litr
No uvidíme jak dopadne test na Leoshovi
Ranní starty katastrofa, a to teplota mezi 22.8. - 16.9. nebyla nijak mrazivá. Před natankováním E85 chytalo auti na "první šup" po natankování až tak na 2-3pokus.
První kilometry škubání, na křižovatce zhasíná motor.
Až po ujetí cca 3-5km SWIŠŤ ožívá a jede líp než na N95, ale jelikož to má ženuška do rachoty iba 10kiláku tož už E85 nechce.
Jinak spotřeba proti N95 +1,0litr
No uvidíme jak dopadne test na Leoshovi
MEN car: Altea FR
WOMAN car: Ibiza Sport
JA SZYBKO NIE JEŻDŻE-JA WOLNO LATAM
WOMAN car: Ibiza Sport
JA SZYBKO NIE JEŻDŻE-JA WOLNO LATAM
Re: E85
Tak jsem to nalil do leona 1,8T 132Kw. Dal jsem 15litru Carrery100 a 30litru E85. Po asi 30km vyskocila chyba, že chudá směs, vymazal jsem ji a již se neobjevila, jinak že by auto jelo nějak líp jak všichni tvrdí se mi nějak nezdá. Starty jako takové jsou problém i dnešních odpoledních teplotách, prostě si zakucká, ale chytí na poprvé a to stejně ráno, odpoledne i večer. POkud je auto alespon trochu zahřáté, je vše OK. Na zahraničních serverech píšou, že jim strašně moc pomohly tzv. pulsní svíčky, takže je zkusím objednat. Jinak co mě zcela vyrazilo dech byl zvuk motoru, nastartuju a nic neslyším a to myslím vážně, v tomhle mě to nadchlo. tuhle nádrž vyjezdím a dám 100% E85 a uvidíme, jinak už teď auto za sebou nechává takovou specifickou vůni...Tkaže po vyjetí nádrže se opět ozvu, jinak E85 tu máme za 22,5Kč
Re: E85
Čistou E85 nedávej, nebo ráno při 10°C a níž nenastartuješ vůbec. Pokud není motor připraven na čistou E85, je doporučeno mísit v poměru 1:1.
Při první nádrži je potřeba očekávat problémy, jelikož ethanol na sebe váže vlhkost z nádrže a tak dokud se nezlikviduje voda z nádrže, tak to bude dělat problémy (vyjetí první nádrže většinou postačuje - i když je provázená i silnějším škubáním). Druhá nádrž je už o něčem jiném, zároveň už jsou stabilnější mapy adaptívních hodnot a tak začíná motor využívat potenciálu E85.
U jednobodu a karburátoru nemá smysl ani E85 tankovat
Při první nádrži je potřeba očekávat problémy, jelikož ethanol na sebe váže vlhkost z nádrže a tak dokud se nezlikviduje voda z nádrže, tak to bude dělat problémy (vyjetí první nádrže většinou postačuje - i když je provázená i silnějším škubáním). Druhá nádrž je už o něčem jiném, zároveň už jsou stabilnější mapy adaptívních hodnot a tak začíná motor využívat potenciálu E85.
U jednobodu a karburátoru nemá smysl ani E85 tankovat
Re: E85
tož jsem ten alkoholický sajrajt diszo tanknul do Leoshe, no uvidíme co nastane .
Natankováno 21litříku E85 a v nádrží dle tohoto natankovaného množství by mělo být cca 34litrů Vervy100.
Uvidíme jaký bude zítřejší ranní start
Natankováno 21litříku E85 a v nádrží dle tohoto natankovaného množství by mělo být cca 34litrů Vervy100.
Uvidíme jaký bude zítřejší ranní start
MEN car: Altea FR
WOMAN car: Ibiza Sport
JA SZYBKO NIE JEŻDŻE-JA WOLNO LATAM
WOMAN car: Ibiza Sport
JA SZYBKO NIE JEŻDŻE-JA WOLNO LATAM
Re: E85
jj se vším počítáno No v nejhorším to "Swišť" jistí, ten už má v nádrží čistý N95. Jen nevím jak by to rozchodila ženuška kdyby na parkingu ráno ten její "papagaj" nebyl
MEN car: Altea FR
WOMAN car: Ibiza Sport
JA SZYBKO NIE JEŻDŻE-JA WOLNO LATAM
WOMAN car: Ibiza Sport
JA SZYBKO NIE JEŻDŻE-JA WOLNO LATAM
Re: E85
Tak jsem to tam nalil taky, mám 1,8T 132Kw a jedu už na druhou nádrž. Zde několik poznatků
1. Nárust výkonu u mého auta byl neznatelný, spíše opačný, auto se špatně dostává do otáček a je celkově líné. Na rovince kde normálně vytáhnu 180km/h mám teď problém se dostat na 140km/h
2.Spotřeba se zvýšila o 2,3litru, což považuji za dost vysoko a již je to na hranici,kdy se E85 s N95 v poměru 1:1 nevyplatí čepovat, alespoň pro mě. S Vervou100 mám spotřebu 9,8L a s E85 12,1L, což když si spočítám tak s vervou 100km ujedu za 328,3Kč (33,5Kč) a s E85 za 315,81Kč(E85 22,5kč + N95 29,7Kč).
2.Studené starty jsou opravdu špatné, na běžný benzín auto chytili na první ťuknutí, mám nyní poměr 1:1 a ráno někdy starty až na po druhé, zakucká si to a potom OK - v práci se mě už ptají zda nemám něco s autem, když mi to tak špatně startuje možná by pomohly pulsní svíčky zn. PULSTAR
3.Sem tam vyskočí chyba - musí se smazat, bo nemám rád, když mi tam furt něco svítí. Zde by vše vyřešila konverzní jednotka (možná)
4.Co musím říct že je super tak celková kultivovanost a hlavně tichost motoru, to mě docela nadchlo
Myslím si, že s E85 které čepuju je něco špatně, nedokážu si vysvětlit pokles výkonů, když všichni mají nárust. uvidím po vyjetí druhé nádrže, pokud se nic nezlepší, přejdu zpět na klasiku. E85 jsem chtěl hlavně zkusit pro nárust výkonu, ten ovšem nenastal...zatím. Jsem zvědavý co poví ELPE
1. Nárust výkonu u mého auta byl neznatelný, spíše opačný, auto se špatně dostává do otáček a je celkově líné. Na rovince kde normálně vytáhnu 180km/h mám teď problém se dostat na 140km/h
2.Spotřeba se zvýšila o 2,3litru, což považuji za dost vysoko a již je to na hranici,kdy se E85 s N95 v poměru 1:1 nevyplatí čepovat, alespoň pro mě. S Vervou100 mám spotřebu 9,8L a s E85 12,1L, což když si spočítám tak s vervou 100km ujedu za 328,3Kč (33,5Kč) a s E85 za 315,81Kč(E85 22,5kč + N95 29,7Kč).
2.Studené starty jsou opravdu špatné, na běžný benzín auto chytili na první ťuknutí, mám nyní poměr 1:1 a ráno někdy starty až na po druhé, zakucká si to a potom OK - v práci se mě už ptají zda nemám něco s autem, když mi to tak špatně startuje možná by pomohly pulsní svíčky zn. PULSTAR
3.Sem tam vyskočí chyba - musí se smazat, bo nemám rád, když mi tam furt něco svítí. Zde by vše vyřešila konverzní jednotka (možná)
4.Co musím říct že je super tak celková kultivovanost a hlavně tichost motoru, to mě docela nadchlo
Myslím si, že s E85 které čepuju je něco špatně, nedokážu si vysvětlit pokles výkonů, když všichni mají nárust. uvidím po vyjetí druhé nádrže, pokud se nic nezlepší, přejdu zpět na klasiku. E85 jsem chtěl hlavně zkusit pro nárust výkonu, ten ovšem nenastal...zatím. Jsem zvědavý co poví ELPE
Re: E85
No nárust spotřeby bych přisuzoval právě tomu, že ti auto nejede, tedy přišlápneš více plyn a nárust spotřeby je na světě. Stav a typ svíček také určitě udělá své. Ale zkusil bych především nejdříve natankovat E85 v poměru s Vervou a taktéž zkusit natankovat E85 jinde. Už to, že momentálně jezdíš na Vervu a naliješ tam N95 je pro mapy ŘJ oříšek na přizpůsobení a chvíli to pak trvá, než je dávkování paliva optimální. Nicméně pokles výkonu natolik, že se změní rychlost o 40km/h je příliš a bude ještě jiná chyba (ŘJ nedokáže využít potenciálu paliva). To už by asi chtělo live data porovnat před použitím E85 a po použití (vstřikované množství, úhel sepnutí, data z lambdy, data tlaku, data z váhy).
Re: E85
takže diszo ranní sraz proběhl jako obvykle = na "první šup" a ani následná jízda do rachoty cca 14km no problema Rovněž tak jízda zpět. No uvidíme zítra. Jinak žáden nárust výkonu jsem jaksi nepostřehl (no asi tím že cesta tam i zpět probějhla hafo rychle)
MEN car: Altea FR
WOMAN car: Ibiza Sport
JA SZYBKO NIE JEŻDŻE-JA WOLNO LATAM
WOMAN car: Ibiza Sport
JA SZYBKO NIE JEŻDŻE-JA WOLNO LATAM
Re: E85
no další pokusy nechám asi lepčí až na jaro ale uvidíme, v sobotu jedeme na jih tož možná ještě jednu-dvě nádrže do příchodu ranních mrazíku stihnu.
MEN car: Altea FR
WOMAN car: Ibiza Sport
JA SZYBKO NIE JEŻDŻE-JA WOLNO LATAM
WOMAN car: Ibiza Sport
JA SZYBKO NIE JEŻDŻE-JA WOLNO LATAM
Re: E85
Takže jsem pár dní zpět vyjel druhou nádrž na E85. Jak jsem již psal nahoře tak 1. nádrž byla na čistý E85 a po špatné zkušenosti druhá nádrž byla na 1:1. Dnes jsem byl nucen nalít již klasicky benzín (verva100) jelikož mě E85 nepřesvědčil. Po načerpání a ujetí 50km se motor vrátil ke svému výkonu a na oné rovince vytáhnu už svých 180Km/h místo 140 s E85. Ani po dvou nádržích s E85 neměl motor zátah, ranní starty tak na po druhé, někdy na poprvé, ale zakuckal si Dále se spotřebou přes 12litru se mi již E85 moc nevyplatí (viz. příspěvek nahoře). Dnes jsem se bavil se sousedem, a nějak jsme se o tom začali bavit a říkal, že má s tím velice špatné zkušenosti. Až do letošního jara vlastnil peugeot 407 2.0 benzín a nalítal na E85 35tis km a tento rok na jaře byl nucen auto vyměnit, jelikož se mu propálily písty. Říkal, že tak 5tis km před destrukcí cítil, že netáhne tak jak má a potom, když jel do německa tak zůstal viset v Olomouci. Mechanici v Peugeotu říkali, že jednotka dávala přiliš mnoho paliva. Samozřejmě řekli že to bylo palivem E85, jelikož motory Flexfuel jsou na tohle přizpůsobeny softwarem, který rozezná co se tam lije a tak se tohle nemůže stát. samozřejmě do svého nového auta (BMW325) to již nelije...
Potom ještě říkal, že kdyby měl vyměnit motor, tak se mu to pořád vyplatilo jelikož za ujetý kilometr ušetřil 1kč a ojetý motor s polska byl za 20tis + 5tis práce a byl by pořád 10tis v plusu , ale tak koupil si nové bo Peugeot ho už nudil
Navíc mi začalo teď hučet palivové čerpadlo, nevím zda E85 mělo vliv, ale spíše se přikláním k tomu, že ano.
Potom ještě říkal, že kdyby měl vyměnit motor, tak se mu to pořád vyplatilo jelikož za ujetý kilometr ušetřil 1kč a ojetý motor s polska byl za 20tis + 5tis práce a byl by pořád 10tis v plusu , ale tak koupil si nové bo Peugeot ho už nudil
Navíc mi začalo teď hučet palivové čerpadlo, nevím zda E85 mělo vliv, ale spíše se přikláním k tomu, že ano.
Re: E85
no já zatím vyjel větší 1/2nádrže - najeto cca 380km!!! (běžně v 1/2nádrže mám lehce přes 300km ) ale je to i díky tomu, že jsem o víkendu jel delší štreku do Zlína (125km tam a stejnou porci km zpět). Tam to bylo 1/2cesty v koloně, zpět pro změnu v hustém dešti. Zatím teda bez problému až na jeden poznatek do vyjetí poloviny nádrže auti startovalo na první "šup", po víkendu, ponděli-úterý jsem na Leoshka ani nešáhl (jj zázraky se dějí), ve středu auti chytlo až na druhý pokus a tak samo pošichtě a dnes ráno i odpoledne rovněž tak Jízda ale bez problému, žádne škubání. Spíš při jízdě zpět ze Zlína jako by někdo pod kapotu Leoshe přidal nějaké koníky Při akceleraci z rychlosti cca 90-100 šlo auti výraznějí za plynem než před požitím E85.
MEN car: Altea FR
WOMAN car: Ibiza Sport
JA SZYBKO NIE JEŻDŻE-JA WOLNO LATAM
WOMAN car: Ibiza Sport
JA SZYBKO NIE JEŻDŻE-JA WOLNO LATAM