Redleon
Redleon
taky přidám troškou do mlýna, nebudu tady popisovat co na autě bylo a nebylo, ale stav v jakém auto je ted
Seat Leon 1.9TDi AGR 66KW, na začátku zcela seriové auto ochuzené o vymoženosti klimatizace a podobných elektronických pomůcek. Největší výbava v té době obsahovala ABS a elektrická okénka(jen přední abych nebyl moc rozmazlenej).
za 4 roky co auto mám se proměnilo k nepoznání a krom karoserie se na autě vyměnilo téměř vše
přední nárazník a prahy CupraR, zadní nárazník Cupra, průchozí tlumič výfuku, kola CupraR lakované v černé doplněné červeným proužkem, vzadu podložky 15mm,mračítka JE,nádech vzduchu v kapotě, černě lakovaná střecha, kapota a zadní dveře, křídlo na 5tých dveří, diodové blinkry v blatnících
vepředu kotouče 312mm, tlumiče KONI FSD, pružiny VMAX -5cm, vzadu KONI FSD, pružiny seriové, už jsou doma Weitec -3cm
Seat Leon 1.9TDi AGR 66KW, na začátku zcela seriové auto ochuzené o vymoženosti klimatizace a podobných elektronických pomůcek. Největší výbava v té době obsahovala ABS a elektrická okénka(jen přední abych nebyl moc rozmazlenej).
za 4 roky co auto mám se proměnilo k nepoznání a krom karoserie se na autě vyměnilo téměř vše
přední nárazník a prahy CupraR, zadní nárazník Cupra, průchozí tlumič výfuku, kola CupraR lakované v černé doplněné červeným proužkem, vzadu podložky 15mm,mračítka JE,nádech vzduchu v kapotě, černě lakovaná střecha, kapota a zadní dveře, křídlo na 5tých dveří, diodové blinkry v blatnících
vepředu kotouče 312mm, tlumiče KONI FSD, pružiny VMAX -5cm, vzadu KONI FSD, pružiny seriové, už jsou doma Weitec -3cm
Re: Redleon
v interiéru : volant Golf V R32 s airbagem, funkční, budíky s maxidotem a vmax 300km/h, modře podsvícené, průduchy ventilace CupraR, stropnice, sloupky, spodek palubky a výplně dveří CupraR, kryt pedálů OctaviaRS, středovej panel přestavěn na 2din rádio, řadicí páka CupraR notně zkrácena, kryt ruční brzdy CupraR, sedačky Recaro původně Golf IV, středy přečalouněny alcantarou a obšité červenou nití
Naposledy upravil(a) Redleon dne 12.09.2009, 14:33, celkem upraveno 1 x.
Re: Redleon
motor: výměna turba, trysek, hlavy vstřikovacího čerpadla, FMIC, vedení vzduchu Silicone hoses, EGR off, váha vzduchu off, tepelná izolace výfukových svodů a prvního dílu výfuku, organická spojka. výkon odhadem 190koní, maximální rychlost 240+
Re: Redleon
prostě krasavec, takových u nás moc nejezdí
Každopádně zavidim tvoje pevný nervy než si jak říkaš vyměnil vše krom kastle
eRkový kola sluší Leonu nejvic pecka
A planuješ jeste něco dál nebo tohle je finale?
Každopádně zavidim tvoje pevný nervy než si jak říkaš vyměnil vše krom kastle
eRkový kola sluší Leonu nejvic pecka
A planuješ jeste něco dál nebo tohle je finale?
Ibiza Cupra2 "99
Leon TS TDi "05
2x Ibiza Cupra TDi "05
Leon TS 20VT "03
Ibiza Cupra 20VT "06
Leon TS TDi "05
2x Ibiza Cupra TDi "05
Leon TS 20VT "03
Ibiza Cupra 20VT "06
Re: Redleon
a pak že AGR nejede
pěkné pěkné, na další schuzce si musím najít čas na auto a nejen na kšefty
pěkné pěkné, na další schuzce si musím najít čas na auto a nejen na kšefty
Re: Redleon
Vidim, ze uz mas hotovy cooler i novy cidlo na tlak ...super... se tesim az to projedem
Seat Ibiza FR 1,9TDI 96KW... trosku upravena
Re: Redleon
díky kluci
Dawe: za 4 roky se to nechá povyměnovat postupně všechno
Hydrant: jede to pěkně, v tuhle chvíli nemám problém z kouřem - velký IC, větší tlak na turbu(1,7bar) a snížená dávka nafty(lehké přiškrcení výkonu)
zatím točím jen do 2000, čekám na budík tlaku turba, stále řeším tlak v sousatvě a vyskakující hadice:(
jinak minulý týden menší komplikace: cestou do Francie u Norimberku profouklo těsnění pod vstřikem a shodou okolností kilometr na to vylítla hadice od IC - prudkou ztrátu výkonu jsem přisoudil ztrátě tlaku v motoru, hadice jsem zkontroloval a zdáli se být v pořádku. vrátil jsem se zpět, těsnění se vyměnilo a až poté jsem začal hledat další závadu proč auto nejede. hadice pod nárazníkem byla povysazena tak neštastně, že to nebylo vidět. nyní auto jede zase tak jak má, jen je mi divný že to vydrželo turbo. přeci jen 250km kdy jsem se snažil přinutit auto k rychlosti vyšší než 80kmh by mělo nárok odejít
Dawe: za 4 roky se to nechá povyměnovat postupně všechno
Hydrant: jede to pěkně, v tuhle chvíli nemám problém z kouřem - velký IC, větší tlak na turbu(1,7bar) a snížená dávka nafty(lehké přiškrcení výkonu)
zatím točím jen do 2000, čekám na budík tlaku turba, stále řeším tlak v sousatvě a vyskakující hadice:(
jinak minulý týden menší komplikace: cestou do Francie u Norimberku profouklo těsnění pod vstřikem a shodou okolností kilometr na to vylítla hadice od IC - prudkou ztrátu výkonu jsem přisoudil ztrátě tlaku v motoru, hadice jsem zkontroloval a zdáli se být v pořádku. vrátil jsem se zpět, těsnění se vyměnilo a až poté jsem začal hledat další závadu proč auto nejede. hadice pod nárazníkem byla povysazena tak neštastně, že to nebylo vidět. nyní auto jede zase tak jak má, jen je mi divný že to vydrželo turbo. přeci jen 250km kdy jsem se snažil přinutit auto k rychlosti vyšší než 80kmh by mělo nárok odejít
Re: Redleon
Nestras... cidlo tlaku si myslim, ze ti vse ohlidalo Je divny, ze ti porad vypadavaji hadice... videl bych to na nekoho kdo neutahnul poradne ty spony co mas
Seat Ibiza FR 1,9TDI 96KW... trosku upravena
Re: Redleon
budu doufat, turbo ještě fouká tak asi jo.
ty hadice jsem dotáh potom já a stejně vylítla. ted jsem ji dotah na fest, ráčna už nešla ani o zoubek ani silou..
a zatím drží,a le zatím s tím nezávodím, čekám na budík tlaku, až potom to vyzkouším do otáček a pod plným plynem:)
ty hadice jsem dotáh potom já a stejně vylítla. ted jsem ji dotah na fest, ráčna už nešla ani o zoubek ani silou..
a zatím drží,a le zatím s tím nezávodím, čekám na budík tlaku, až potom to vyzkouším do otáček a pod plným plynem:)
Re: Redleon
vzhledem k vedení hadice do IC před závitem na tažné oko a jeho znefunkčnění jsem musel vyřešit jinou možnost jak auto potencionálně táhnout - vyztužená výztuha a závit navařen do ní. stačí sundat spz a našroubovat oko
-
- Příspěvky: 735
- Registrován: 08.09.2009, 19:30
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Redleon
Zdarec, pěkný Leonek, kola Cupra jsou TOP...
Ty znaky S máš polepený karbonovou folií???
Kuchy.
Ty znaky S máš polepený karbonovou folií???
Kuchy.
Re: Redleon
Kuchy: u kol je hlavní výhoda že jsou pevná. jinak děkuji za pochvalu. to eSko je jen polepený karbonovou folii, bylo i zadní, ale tam to bohužel moc nedrželo. na předku to drží, díky tomu plastu co je v něm namáčklé
Re: Redleon
ahoj, mam takovou otazku jak jsi udelal ten stredovej tunel na 2din dvd, nebo jsi ho koupil v seatu??? dik
Re: Redleon
je to trošku složitější. 2din navigace v leonu je docela vzácnost a když už ji někdo chtěl,
měl auto s digiklimou. seat prostě nevyrábí auto(leona 1m) s 2din navigací bez klimy nebo s manuální klimou, musíš si poradit bez nich. koupíš rámeček na 2din trošku ho vykucháš v místě klimatizace(zvětšíš si ten otvor) ze svého původního si vyřežeš obdelníček s těma otvorama, slepíš k sobě, zakytuješ, zabrousíš a uděláš povrchovou úpravu. já to polepil samolepkou, je to nejjednodušší a nevypadá to zle. problém je že ty rámečky k sobě musíš lepit když budou nasazený na tunelu, protože ti musí přesně sedět na ty ovladače. a to je další věc protože ty ovladače v původním tunelu nemaj origo úchyt, takže ho musíš taky upravit - koupíš si tunel na 2din za 5000 a začneš ho uřezávat aby ti tam seděl:)
vykoumal jsem to že to jde relativně s málo úpravama a ty ovladače tam drží docela na pevno(bez jediného šroubku- jsou tam vzpříčené)
zkusím sem večer hodit nějaké fotky z postupu práce
měl auto s digiklimou. seat prostě nevyrábí auto(leona 1m) s 2din navigací bez klimy nebo s manuální klimou, musíš si poradit bez nich. koupíš rámeček na 2din trošku ho vykucháš v místě klimatizace(zvětšíš si ten otvor) ze svého původního si vyřežeš obdelníček s těma otvorama, slepíš k sobě, zakytuješ, zabrousíš a uděláš povrchovou úpravu. já to polepil samolepkou, je to nejjednodušší a nevypadá to zle. problém je že ty rámečky k sobě musíš lepit když budou nasazený na tunelu, protože ti musí přesně sedět na ty ovladače. a to je další věc protože ty ovladače v původním tunelu nemaj origo úchyt, takže ho musíš taky upravit - koupíš si tunel na 2din za 5000 a začneš ho uřezávat aby ti tam seděl:)
vykoumal jsem to že to jde relativně s málo úpravama a ty ovladače tam drží docela na pevno(bez jediného šroubku- jsou tam vzpříčené)
zkusím sem večer hodit nějaké fotky z postupu práce
Re: Redleon
tak myslím že je to docela vidět, na prvních fotkách to neni lepené. nasadíš si rámeček a přiložíš si ten malej kolem ovladačů(na těch kulatých ovladačích bude držet), potom je dobré nějakým dvousložkovým lepidlem co rychle schne si to slepit na pár místech, aby jsi je měl vůči sobě zafixované, jakmile to uschne, sundáš dolů, zalepíš to pořádně k sobě a brousíš...
Re: Redleon
Dej sem fotku tech tvych budiku sikulo Doufam, ze uz si je udelal a nejsi takovy lempl jako ja
Seat Ibiza FR 1,9TDI 96KW... trosku upravena
Re: Redleon
foto dodám, zatím nejsou zapojený čidla