teple pneumatiky
teple pneumatiky
Prave jsem prijel z prace, nejel jsem nijak ostre, prosten ormalne, da se rict ze i predpisove (porad 90-100) a po zaparkovani jsem si jen tak z prdele sahnul na predni pneumatiky, byly uplne teple , navic pri jizde docela dost huci, cim to muze byt ? ze by byly nasazeny obracene ci co ? delali mi to v pneuserivsu v orlove u liguse, a vzdycky jsem byl spokojeny, ale tohle se mi nezda :/ Nazory ?:)
Tvorba www stránek, grafiky, reklamy aj. http://www.nndesign.cz veskere info přes PM/telefon/osobně
- Granad.de.bill
- Příspěvky: 475
- Registrován: 27.03.2010, 16:49
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: teple pneumatiky
Hm... že by zde fungovaly základní fyzikální vlastnosti jako je třeba valivý odpor , třecí síla a tak ? Je to tak vždy . Navíc, máš gumy s novým vzorkem a ty chviličku budou hučet více než si "sednou" a zajedou ....a v tomhle počasí se není čemu divit že se gumy zahřejou . Navíc , při jízdě 100km\h už je třecí síla docela kvalitní ...vem si do ruky gumu a 2 sec gumuj a pak na ni dej ruku ....teplá co ? ...zase řešíš pi*oviny
Seat Ibiza FR 1.9 T[color=#FF0000]DI[/color] - pumped up 120kw 405 Nm - SOLD
Seat todelo 1.9 TD[color=#FF0000]I[/color]
[url]http://www.slezstizoldneri.cz[/url]
Seat todelo 1.9 TD[color=#FF0000]I[/color]
[url]http://www.slezstizoldneri.cz[/url]
Re: teple pneumatiky
ty voe zadni gumy jsou tak akorat , ale ty predni byly fakt dost teple, pri doteku rukou se tam moc nedala udrzet... Ty voe vsak uvidis zitra, to je fakt hukot extremni, a ten vzorek ma 90%..... a nechce se mi verit ze by se predni gumy hraly tak extremne... navic venku je ted 20°C......... neleze mi to do hlavy
Tvorba www stránek, grafiky, reklamy aj. http://www.nndesign.cz veskere info přes PM/telefon/osobně
- Radik1.9TDI
- Příspěvky: 194
- Registrován: 14.09.2009, 21:09
- Bydliště: F-M Sv
- Kontaktovat uživatele:
Re: teple pneumatiky
A nebude to třeba tím že přední kola přenášení sílu motoru na asfalt + jsou zatížená motorem?
Re: teple pneumatiky
Předchozí odpovědi jsou správné. Kor u těžkého dieslu v Ibize.
Navíc - zkoušel jsi i teplotu asfaltu? Přes den bylo přes 30°C, cesta je černá, určitě měla na slunku přes 45°C. Na ní taky ruku neudržíš. A za pár hodin jen tak neschladne.
Druhotná, ale podstatná věc je Tvá geometrie - viz stav předešlých kol, u kterých ses koukal už na dráty, takže krom klasického tření gumu navíc odíráš. Nízký profil na široké gumě tento efekt ještě více umocní. U 15" gum s vysokým profilem by se guma ještě přizpůsobila, u 17" se 40% profilem už ne a projeví se všechny neduhy nedokonalé geometrie.
Co se týče hlučnosti - šípový vzor je už hlučný sám o sobě, pokud si navíc vytvoříš na vzorku zuby (viz. geometrie), bude pneu ještě hlučnější.
Takže doporučení je dát dopořádku všechny silentbloky na obou nápravách, zkontrolovat funkci tlumičů a udělat pořádnou geometrii dokud máš gumy ještě rovnoměrně sjeté.
Navíc - zkoušel jsi i teplotu asfaltu? Přes den bylo přes 30°C, cesta je černá, určitě měla na slunku přes 45°C. Na ní taky ruku neudržíš. A za pár hodin jen tak neschladne.
Druhotná, ale podstatná věc je Tvá geometrie - viz stav předešlých kol, u kterých ses koukal už na dráty, takže krom klasického tření gumu navíc odíráš. Nízký profil na široké gumě tento efekt ještě více umocní. U 15" gum s vysokým profilem by se guma ještě přizpůsobila, u 17" se 40% profilem už ne a projeví se všechny neduhy nedokonalé geometrie.
Co se týče hlučnosti - šípový vzor je už hlučný sám o sobě, pokud si navíc vytvoříš na vzorku zuby (viz. geometrie), bude pneu ještě hlučnější.
Takže doporučení je dát dopořádku všechny silentbloky na obou nápravách, zkontrolovat funkci tlumičů a udělat pořádnou geometrii dokud máš gumy ještě rovnoměrně sjeté.
Re: teple pneumatiky
Co je to za značku pneu? Číňani uměj i topící pneumatiky