zkoušel jsi to že to lépe drží?? Nevěřím tomu, že poznáš rozdíl navíc když máš na každé nápravě jiné pneuPoMa píše:Jo líp to drží a počítáš špatně, rozdíl výšky je 1,25mm, což vpohodě vyrovná výška vzorku. Obojí jsou rozměrově alternatívní pneu.sterbitch píše:jaky to ma efekt kdyz jsou zadni sirsi ? lepe to drzi ?(jen ty zadni maji mensi vysku o 1cm jak tak ted pocitam ze ?)
Bývalý Leon by PoMa
Re: Leon by PoMa
Re: Leon by PoMa
Na každé nápravě jiné pneu nejen co do rozměrů, ale také co do přilnavosti. Na suchu je to nyní vyvážené, na mokru ještě nebyla šance odzkoušet, ale předpoklad je, že na mokru bude přilnavost zadních gum podstatně nižší. Pokud bude na mokru velký problém, zadní se vymění za měkčí směs s výraznějším odvodem vody. Na testování se gumy najdou, avšak gumama nedoženu nedostatek sériových tlumičů, což znamená jít do optimálních kompromisů. S tím se počítá. Jinak nestavím okruhovku a ani nemám úmysl v běžném provozu zkoušet hranice přilnavosti na našich nesourodých površích asfaltu. Pouze se posunula hranice přilnavosti a stability o kousek dál.
Re: Leon by PoMa
kurňa, bez těch lišt ten předek prokoukl jak c Y p... skoro hezčí jak TS
MEN car: Altea FR
WOMAN car: Ibiza Sport
JA SZYBKO NIE JEŻDŻE-JA WOLNO LATAM
WOMAN car: Ibiza Sport
JA SZYBKO NIE JEŻDŻE-JA WOLNO LATAM
Re: Leon by PoMa
To teda!!!!! Móóóóóóóóc pěkný To stojí za zamyšlení
Re: Leon by PoMa
Mno Marku, musim rici, ze me ten predni moc prekvapil. Je to opravdu super, vazne pastva pro oci. Jeste ze to zitra uvidim.
Re: Leon by PoMa
Ještě víc to vynikne, když budou ty spodní výlisky (teploměr + sání IC) v lesklé černé, ale to až po návratu z ozářky
- Granad.de.bill
- Příspěvky: 475
- Registrován: 27.03.2010, 16:49
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Leon by PoMa
Na živo to vypadá hodně labůžo !
Seat Ibiza FR 1.9 T[color=#FF0000]DI[/color] - pumped up 120kw 405 Nm - SOLD
Seat todelo 1.9 TD[color=#FF0000]I[/color]
[url]http://www.slezstizoldneri.cz[/url]
Seat todelo 1.9 TD[color=#FF0000]I[/color]
[url]http://www.slezstizoldneri.cz[/url]
Re: Leon by PoMa
Naposledy upravil(a) PoMa dne 26.04.2010, 19:40, celkem upraveno 1 x.
Re: Leon by PoMa
Tak tomu říkám pecka!!!!!!! Moc se mi to líbí... Ten přední nárazník ohromně prokoukl... To si jen zakitoval a přestříkl?
SPZ máš na oboustrance?
SPZ máš na oboustrance?
Re: Leon by PoMa
Na nárazníku kit skoro chybí - vše je poctivě zavařeno plastem, nárazník tedy zůstává dál tvárný.
Přední RZ je na vrutech a mezi RZ a nárazníkem je tenký pásek pružné hmoty (kaučuk - značka tedy nerezonuje).
Přední RZ je na vrutech a mezi RZ a nárazníkem je tenký pásek pružné hmoty (kaučuk - značka tedy nerezonuje).
Re: Leon by PoMa
Aha.... Tady v tom nejsem znalej.... Takže je lepší zavařit.... Co kdyby se to jen zakitovalo? (jedná se jen o to že když se o tobe někdo opře, tak t otolik nepopraská nebo proč?)
Ta SPZ tam je jak z výroby fakt to vypadá moc pěkně -přirozeně....
Ta SPZ tam je jak z výroby fakt to vypadá moc pěkně -přirozeně....
Re: Leon by PoMa
Přesně tak, kit je tvrdý a nepoddajný, když na něho přitlačíš, tak praskne. Když je to zavařené plastem se stejnými vlastnostmi jako má nárazník (stejné symboly na plastu), tak se ten svar chová stejně jako zbytek nárazníku a tedy nepraskne tak lehce. Navíc pod lištou je ten nárazník vystouplý, takže musíš to co vyčuhuje uříznout (plus šíře nového plastu) a kdybys natlačil do toho kit, tak ten nárazník ještě ani nenasadíš a už by byl kit prasklý, nebo odlepený od plastu. Prostě to nemá šanci udržet.
Sice mezi kitováním a zavařením je nehorázný cenový rozdíl, ale vyplatí se to!!!
Sice mezi kitováním a zavařením je nehorázný cenový rozdíl, ale vyplatí se to!!!
Re: Leon by PoMa
aháááá, ď za info....
Na kolik tak +- příjde taková sranda (jestli se nevyplatí spíše investovat do "cupráckýho" nebo "Rkovýho" nárazníku) ? Klidně PM
Na kolik tak +- příjde taková sranda (jestli se nevyplatí spíše investovat do "cupráckýho" nebo "Rkovýho" nárazníku) ? Klidně PM
Re: Leon by PoMa
Podle ceny za kolik ti kdo dokáže zavařit nárazník a pak lakování. Já to mám v rámci kolegiální výpomoci, ale na jednom nárazníku je pro představu 5m svaru plus množství plastových pásků pro vyplnění drážek po lištách a na lakování potřebuješ dvě deci báze, 2,5deci bezbarvého laku, změkčovač na plasty a základovku. K tomu brusné papíry (suchá 80 a 120, mokrá 600 a 2000), papírovou pásku a lakýrnické zkušenosti s výbavou.
Mít TS/Cupra nárazníky a nemít zbytek (prahy, podvozek, výkon, výbavu) znamená pro mne degradaci verze, což už udělalo spousty lidí. Pokud TS/Cupra, tak se vším všudy, stejně jako u "Cupra R". Proto jsem šel do úpravy stávajících.
Mít TS/Cupra nárazníky a nemít zbytek (prahy, podvozek, výkon, výbavu) znamená pro mne degradaci verze, což už udělalo spousty lidí. Pokud TS/Cupra, tak se vším všudy, stejně jako u "Cupra R". Proto jsem šel do úpravy stávajících.
Re: Leon by PoMa
Vyčerpávající a přesně to co jsem chtěl slyšet....
Re: Leon by PoMa
I umýt je občas potřeba - a jak jinak, než WAP - aktívní pěna - WAP - oplach vodou
A výsledek je pak znát (foceno z cca 150m)
Poctivost zavaření nárazníku je již odzkoušena na tažném Tuaregu na parkovišti ZOO Olomouc - bez újmy, ale doporučuji raději používat spodní parkoviště, kde sice taky můžete přijít k újmě, ale je neplacené a bez oplzlé obsluhy
A výsledek je pak znát (foceno z cca 150m)
Poctivost zavaření nárazníku je již odzkoušena na tažném Tuaregu na parkovišti ZOO Olomouc - bez újmy, ale doporučuji raději používat spodní parkoviště, kde sice taky můžete přijít k újmě, ale je neplacené a bez oplzlé obsluhy
Re: Leon by PoMa
Pekne umyte... to ja nejak nestiham, ted sice mam cas, ale v tom hicu se mi tam kura nechce a ze by potrebovalo umyt