Zdravim všechny Seaťáky, může někdo poradit- po zastavení se zvednou volnoběžné otáčky ( z 800 na 1000) a spustí se ventilátor, na diagnostice nic nenašli, prý vše v pořádku, ale nikdo mi nedokázal vysvětlit proč to tak je, je to třeba původem z teplého Španělska, jakési nastavení pro tamnější teplé klima?Jinak je to pohodové auto.
Díky za každou radu
TOLEDO 5P2 1,9 TDI KÓD MOTORU BKC
Re: TOLEDO 5P2 1,9 TDI KÓD MOTORU BKC
V pořádku to rozhodně není.
Na diagnostice koukali jen po výpisu závad, nebo kontrolovali i skutečné hodnoty z čidel?
Ten ventilátor (sahara) se spustí hned jak to je na volnoběhu, nebo po chvilce?
Příčina může být jak v jednom z čidel, tak i mechanická. Neztrácí se/ nepřibývá olej? Klima funguje bez problémů?
PS: přesunuto z Clubových vozů do modelů 1P/5P
Na diagnostice koukali jen po výpisu závad, nebo kontrolovali i skutečné hodnoty z čidel?
Ten ventilátor (sahara) se spustí hned jak to je na volnoběhu, nebo po chvilce?
Příčina může být jak v jednom z čidel, tak i mechanická. Neztrácí se/ nepřibývá olej? Klima funguje bez problémů?
PS: přesunuto z Clubových vozů do modelů 1P/5P
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 06.07.2012, 13:49
Re: TOLEDO 5P2 1,9 TDI KÓD MOTORU BKC
Zdravim,otáčky se zvednou tak do minuty po zastavení olej je v pořádku žádná emulze na víčku ani nepřibývá, chová se tak jak při zapnuté tak při vypnuté klimě, vypnuté či zapnuté elektrospotřebiče taky nemají vliv.Na diagnostice netušim na co koukali, protokol mám u sebe, ale moc mi to neříká a máš tušení jaké čidlo to řídí, každopádně tvrdili že sepnutí ventilátoru a zvýšení otáček je vyžádáno řídící jednotkou. Zatim díky
Re: TOLEDO 5P2 1,9 TDI KÓD MOTORU BKC
Ahoj,mám stejný problém po chvilce jízdy otáčky vyskočí na 1050ot/min a zapnou se sahary na plný koule někdo říká vyměnit čidla teplot a někdo že to má altik za sebou ale dobíjí stále 14,3V tak už nevím zda si hodit korunou co vyměnit....