Jimův XL-XXXL koutek
Re: Jimův XL-XXXL koutek
muaaaaaaaaaaaaa, muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
http://www.auto.cz/volvo-fh16-750-novy- ... roci-61631
3500Nm
http://www.auto.cz/volvo-fh16-750-novy- ... roci-61631
3500Nm
Re: Jimův XL-XXXL koutek
síla, prostě TATRA nezná bratra
MEN car: Altea FR
WOMAN car: Ibiza Sport
JA SZYBKO NIE JEŻDŻE-JA WOLNO LATAM
WOMAN car: Ibiza Sport
JA SZYBKO NIE JEŻDŻE-JA WOLNO LATAM
Re: Jimův XL-XXXL koutek
Mě zase nepřestanou bavit fotky toho, jak dokáže ten kamion srolovat auta typu Fabie, Ibiza.... jde z toho strach
Fotogalerie amatéra a studenta fotografie!
Sleduj i na Facebooku (dole pod menu )
I want to like people, but they're just so f*ckn' stupid.
Sleduj i na Facebooku (dole pod menu )
I want to like people, but they're just so f*ckn' stupid.
Re: Jimův XL-XXXL koutek
rusko, zeme neomezenych moznosti
Tvorba www stránek, grafiky, reklamy aj. http://www.nndesign.cz veskere info přes PM/telefon/osobně
Re: Jimův XL-XXXL koutek
nejen rusko
Fotogalerie amatéra a studenta fotografie!
Sleduj i na Facebooku (dole pod menu )
I want to like people, but they're just so f*ckn' stupid.
Sleduj i na Facebooku (dole pod menu )
I want to like people, but they're just so f*ckn' stupid.
Re: Jimův XL-XXXL koutek
Tak když je na to zřízen koutek, tak tady to je můj Myšák
Uploaded with ImageShack.us Porovnání s člověkem
Uploaded with ImageShack.us Opravdu kolos...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us A ještě s novým senážním vozem
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us Porovnání s člověkem
Uploaded with ImageShack.us Opravdu kolos...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us A ještě s novým senážním vozem
Uploaded with ImageShack.us
2x Toledo II, [color=#4040BF]1,6 Sr - 74kW[/color] a [color=#BF0000]1,9 Tdi - 121kW[/color]
Re: Jimův XL-XXXL koutek
Schválně říkám „pomyslném srovnání“, protože při vší úctě k ostatním značkám a je třeba také říci, že obchodně velmi úspěšným, jsem přesvědčen o rozdílném chápání významu slova „terén“, popřípadě spojení „těžký terén“ v souvislosti s vozy TATRA a ostatní obchodní konkurencí. Tam, kde ostatní končí, tam jede Tatra jednoduše dále – a s velkou pravděpodobností je možné předpokládat, že to platí i v případě automatizované převodovky. První jízdy odhalují nejsilnější stránky nové modelové řady Tatra Phoenix – rychlost průchodu terénem, podstatně nižší zátěž pro řidiče (nižší přenos všech typů zrychlení příčného i podélného při jízdě přes překážky na řidiče a potažmo nástavbu) a stabilita jízdy.
http://www.automobilrevue.cz/rubriky/tr ... 40490.html
http://www.automobilrevue.cz/rubriky/tr ... 40490.html
Re: Jimův XL-XXXL koutek
něco pro Jima → http://www.stream.cz/svetoverekordy/647 ... a-na-svete
MEN car: Altea FR
WOMAN car: Ibiza Sport
JA SZYBKO NIE JEŻDŻE-JA WOLNO LATAM
WOMAN car: Ibiza Sport
JA SZYBKO NIE JEŻDŻE-JA WOLNO LATAM
Re: Jimův XL-XXXL koutek
supr karavan chtěl bych vidět ty ksichty , kdyby s tím přijel někde u nás do kempu
Re: Jimův XL-XXXL koutek
Kdo se pořádně zakouká, pozná, že je to jen model
...ale suprový
Re: Jimův XL-XXXL koutek
Chybovat je v povaze člověka, ale jen hlupák na svém omylu setrvává.
Jdi do boje vesele, neboť mrtví, kteří se nesmějí, jsou oškliví.
Srdcovka
Jdi do boje vesele, neboť mrtví, kteří se nesmějí, jsou oškliví.
Srdcovka
Re: Jimův XL-XXXL koutek
Dovolím si oživit:
Nejsilnější motor svět:
objem: 25 480 litrů
počet válců: 14
zdvih/vrtání: 249/94 cm
výkon: 108 920 koní při 102 ot./min.
hmotnost: 2300 tun
max.rychlost: 50km
Nejsilnější motor svět:
objem: 25 480 litrů
počet válců: 14
zdvih/vrtání: 249/94 cm
výkon: 108 920 koní při 102 ot./min.
hmotnost: 2300 tun
max.rychlost: 50km
Chybovat je v povaze člověka, ale jen hlupák na svém omylu setrvává.
Jdi do boje vesele, neboť mrtví, kteří se nesmějí, jsou oškliví.
Srdcovka
Jdi do boje vesele, neboť mrtví, kteří se nesmějí, jsou oškliví.
Srdcovka
Re: Jimův XL-XXXL koutek
Volvo připravilo v roce 2011 na oslavu 25. výročí výroby šestnáctilitrových šestiválců opravdovou lahůdku - Volvo FH16 750 s motorem naladěným na maximální výkon 551 kW/750 k! Nový motor pro Volvo FH16 750 dosahuje již při 900 min-1 točivého momentu 2800 N.m. Poté křivka točivého momentu rychle stoupá, až při 1050 min-1 dosáhne vrcholné hodnoty 3550 N.m. a zůstává až do 1400 min-1 vyrovnaná. Kam to všechno povede dál - to se můžeme jen domnívat a těšit se na blízkou budoucnost.
Zdroj: automobilrevue.cz
Kód: Vybrat vše
http://www.automobilrevue.cz/rubriky/truck-bus/technika/historie-vznetove-motory-maximalni-vykon-maximalni-spokojenost_40872.html
Naposledy upravil(a) PoMa dne 16.05.2012, 14:50, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Odkaz dán do [Code]
Důvod: Odkaz dán do [Code]