Výkon je odpovídající, snese v pohodě 140PS odbržděných z původních 105PS papírových. Ale krouťák máš jaksi nízký. Z 250Nm se běžně zvedá na 350Nm u této konfigurace motor/spojka/převodovka. Nevíš, proč se šlo Čufe jen na 300Nm? Nějaký technický problém?
PoMa píše:Výkon je odpovídající, snese v pohodě 140PS odbržděných z původních 105PS papírových. Ale krouťák máš jaksi nízký. Z 250Nm se běžně zvedá na 350Nm u této konfigurace motor/spojka/převodovka. Nevíš, proč se šlo Čufe jen na 300Nm? Nějaký technický problém?
žádný problém, Huml naznal, že motor je OK, že vše funguje jak má, i po čipu po projetí to potvrdil. Ani já nechtěl těch 100kW, mě stačilo klidně 95. a Nm 50 navíc - až až.... bohatě stačí. Na dálnici na 5. super zrychlení. Já jsem zatím spokojen. Ale uvidím, až udělám spotřebu podle taknování. Též přidám do svého popisu, až to bude mít něakou cenu. Jinak já šel vlastně jen odstraňovat bolest OII - teplé starty - a když se v tom už vrtal, tak rovnou čip - no co už
Škoda OII, 2004, 1.9 PD, tlak 100kW / tep 300Nm be Reescha, stříbrnej šíp
SEAT Toledo 1.9TDi 97´ PRODÁNO
SEAT Toledo 1.6i 93´PRODÁNO
Jo pokud stačí, tak není problém. Se dívám, že u nás všeci píšou 300Nm (všude jako přes kopírák). Sami musí vědět proč jdou na tuto hodnotu.
Máš i graf z brzdy? (před chipem/po chipu)
No kdyby to tak bylo, nic bych nenamítal, ale tato lamela je i v sériových 130PS/310Nm a vydrží podstatně více. Limit spojky to tedy není. Pokud už ovšem není opotřebovaná provozem, což důvod může být. To bych ale pak ani nechipoval, dokud spojku nevyměním.
A to, co je odlazeno na jiném autě nebude fungovat stejně u všech stejných motorů (každé turbo, váha a vstřikování se chová jinak, byť v limitech daných normama). Proto bych nešel do UNI softu i když je od Reeshy, ale do individuálky, kde bude soft na míru daným komponentům. Předejdeš tím tak následným komplikacím od kouřivosti, po životnost turba.
Tím tě ale nijak nechci odrazovat od úprav. Vše je jen o znalostech, finančních možnostech, výběru firmy, důvěře a na tom, co vlastně od motoru očekáváš. Někomu stačí na ulici nahraný soft od xyz firmy nebo powerbox a je nadmíru spokojen, někdo zase ohrnuje nos i nad nejznámější firmou v republice.
Buděš v budoucnu řešit i jak auto s odpovídajícím výkonem ubrzdit, nebo necháš to co tam je? Předpokládám, že máš ve předu sériové kotouče 280x22mm, což pro jízdu jak s vyšším výkonem, tak i s vozíkem je takové "o hubu".