První vozítka
Re: První vozítka
tak se taky pochválím, první dvoustopé byl Fiat 125p - 1500 v roce 1979 , koupený z druhé ruky , byl jsem z něj totálně vedle, bylo to po brněnském pinglovi, který ho pořídil v Tuzexu, měj žlutozelený lak, ukrutný kočkolap, tehdy jsem volil mezi Š 110 R coupé a tímto , a zvolil jsem velice dobře, měl jsem ho do roku 1988, nejdéle ze všech mých asi 20 aut, najel asi 250 000 km což bylo na tu dobu nepředstavitelné
Re: První vozítka
to mel jeste vystouple kliky, svisle koncova svetla a motor origo Fiat z Torina. To byly posledni poctive 125.
Re: První vozítka
tatka chodil prý slintat na VAZ2107 do tuzexu no skončilo to u bílé š120 se oknem super spz pvc 39-39(byla po dr)
Re: První vozítka
Jj, v Prostějově byla největší koncentrace bakeliťáků v republice. Každý desátý měl auto s PVC (minimálně na SPZ)
Re: První vozítka
to je přesně ono, jenže zbytek už byl z Polska a to byla vcelku tragedie, ale zlaté české ručičky do zvládaly, zadní díl výfuku se nahradil výfukem ze Zetoru , převodovku jsem tam nacpal z origo italského Fiatu - 5°, v té době něco nemyslitelného, a když jsem v Tuzexu koupil za 2200 bonů střešní okno, tak jsem byl úplně na vrcholu blaha , tuning jsem dovršil plastovou žaluziíí z Maďarska na zadním okně a za zadním oknem byly dvě plastové červené mlhovky připojené na brzdy, samozřejmě přes vypínač aby při kontrole příslušníků nesvítily,byla to krásná doba, hlavně asi v tom, že mi bylo 20 a navíc jsem byl volný a svobodnýPoMa píše: to mel jeste vystouple kliky, svisle koncova svetla a motor origo Fiat z Torina. To byly posledni poctive 125.