Ahoj no ten spodek se mi nechce měnit jelikož můj motor je v dobré kondici
tak těch 200PS není problém při tlaku 1,5baru a aby ten motor vydržel,dál uvidíme samozřejmě vše budu dělat postupně ať si to užiju.Ten výkon není problém dosáhnout jen třeba zvolit to správné turbo a soft a na ten mám super borce TDI FUNa.Ještě před turbem bude na řadě spojka výměna za jednohmotu a nějakou lepší lamelu a přítlačák.Tak jak už bylo zmiňováno aby se vůbec přenesl výkon na kola tak to uvidím není kam spěchat já budu jezdit kola 16" a pneu 195/45/16 tak jak mám vTP i s toho důvodu chci zachovat spodek motoru.Vím dá se to obejít,ale jak dlouho!!
ještě jsem chtěl dodat ten IC je dobrý a fakt jsem sám s nim max spokojen jak s funkcí,ale už jsem slyšel kritiku na to že snese max. tlak 1,5baru aby nepopraskal ten plast jsem zvědav v minulém autě jsem krátkodobě tlačil i 1,8baru a držel,ale bylo to jen krátkodobě.Jsem zvědavý
Ještě jsem se chtěl zeptat myslíte že naše ibiza má stejnou přední nápravnici stejnou jak GIII?? Vizuálně určitě,ale jistý si nejsem Díky Ahoj