těsnění pod hlavou

r.v. 1993-1999 + facelift 1999-2002
Odpovědět
v.pavel
Příspěvky: 25
Registrován: 03.08.2010, 19:23

těsnění pod hlavou

Příspěvek od v.pavel »

Zdravím. Mám problém s motorem 1,4 APQ. Bral vodu a přibýval olej, pak to začlo brát i olej. Dala se nová hlava (otlakovaná a srovnaná + gufera), nové těsnění a bylo po problému. Po několika měsících ježdění se zase začal ztrácet olej. Svíčka u 4 válce je zasviněná od oleje (ostatní OK) a vepředu pod parohama je vidět jak se kolem těsnění tlačí olej ven.

Odešlo zase těsnění nebo je problém někde jinde?

Mechanik, který to dělal, nejprve vyměnil jen těsnění pod hlavou. Pak volal že to vaří a že je prasklá hlava. Sehnal jsem jinou, poskládal to, ale nechal tam původní šrouby. Není možné že už jsou vytahané, že ikdyž se dotáhnou na moment tak už to není ono?

Tentokrát bych to chtěl udělat sám, ale mám strach aby to bylo opravdu jen těsněním. Šrouby dám nové, jen by mě zajímalo jaký ořech ny ta šrouby.
Je tam tisícíhran XZN, ale nevým jestli 12 nebo 10. Nepamatujete si to někdo?

v.pavel
Příspěvky: 25
Registrován: 03.08.2010, 19:23

Re: těsnění pod hlavou

Příspěvek od v.pavel »

Ještě mám dotaz ohledně těsnění. Jak je to s výškou, varábí se v několika tloušťkách (rozlišují se podle nějakých děr, nebo proužků, čím víc jich tam je, tím by mělo být vyšší), ale v e-shopech je vždy jen jedno. Hlava už byla lízlá, tak nevím jetli by tam nemělo být vyšší, nebo je to jedno? Chci koupit victor reinz VR-61-3197-00.
Co vy na to?

Odpovědět