Veverka:)
Re: Veverka:)
a dnes je hnusně:( bych hned jel, ale představa jak bude auto vypadat po dešti...
Re: Veverka:)
No hned je potřeba zjistit, jestli není někde skulinka, kde by prolínala voda do kastle - hybaj ven 

Re: Veverka:)
nnnn
už jsem zkoušel, nikde neteče, páč po 14denní stání je dycky od prachu takže prvně doma pod hadicu, jen tpu wapkou mám strach abych nestrhl lak-to černý dole pod prahama už jsem tak porušil:(
už jsem zkoušel, nikde neteče, páč po 14denní stání je dycky od prachu takže prvně doma pod hadicu, jen tpu wapkou mám strach abych nestrhl lak-to černý dole pod prahama už jsem tak porušil:(
Re: Veverka:)
tak jsem si právě předjenal rezervní motor, s Erkovou vačkou dodání o prádzninách, ted jen vyřešit kam s ním 

Re: Veverka:)
No kam, pod kapotu přeci 

Re: Veverka:)
nn v podstatě jsem chtěl rezervní hlavu, pak jsem zjistil že je tam i vačka lepší, ale trvá že to vemu celý, zase motor prej běhá, olej nežere, pěkně točí, je mi ho líto rozebrat
Re: Veverka:)
nakonec budeš shánět i dvojtého webera co?
Re: Veverka:)
tak zadní ramena, originální nálepky na dveře a na sloupky, nové vnitřní kličky a vzducháče(za 35kč když v elitu jsou za 120...) a 1200 v čiči
zase mě muže těšit že nálepky mám origo ze skladu za cenu cca 60% použitých z aukra
zase mě muže těšit že nálepky mám origo ze skladu za cenu cca 60% použitých z aukra

Re: Veverka:)
Koukni sem, klučina prodává na aukru hodně věcí na starý šáde http://www.aukro.cz/show_user_auctions.php?uid=3105008
Re: Veverka:)
tak přesně u něj jsem byl




Re: Veverka:)

v uterý jsem vyzvedl z komaxu plechy pod Motor, stříbrné nemají být, ale mě se to libi, Kvasiny snad odpustí

ZDENKU DĚKUJI MOOOOOOOOOOOOOOC, bude toho víc


taky jsem sehnal zadní samonavijecí pásy-jen ted nejdou vubec vytáhnout asi tam je nějaká pojistka-no na to se přijde

no ale bohužel to vypadá že rapid ted bude chvíli žít jen z věcí již nakoupených a nic nového přibývat nebude, halt bydlení je přednější, ale mám tu plnou krabici s nápisem letos vyměnit, takže nudit se nebudu

Re: Veverka:)
pěkně pokračuješ
pásy budou fungovat jen v montážní poloze, tedy když je nakloníš tak, že budou stejně jako na sloupku v autě, tak se ti posune jistící kulička u rohatky a pás začne fachat (je to zabezpečení kdyby ses kutálel přes střechu, tak aby byl pás stále přitažený - ale to neplánuješ že?)
no a s tou krabicí - pokud bude po výměně stejně plná, tak je to v pořádku - horší by bylo, kdyby něco přibylo

pásy budou fungovat jen v montážní poloze, tedy když je nakloníš tak, že budou stejně jako na sloupku v autě, tak se ti posune jistící kulička u rohatky a pás začne fachat (je to zabezpečení kdyby ses kutálel přes střechu, tak aby byl pás stále přitažený - ale to neplánuješ že?)
no a s tou krabicí - pokud bude po výměně stejně plná, tak je to v pořádku - horší by bylo, kdyby něco přibylo

Re: Veverka:)
máš recht trochu jsem s nima hejbal a už zase natahujou/stahujou dá se to nějak mazat nebo nerejpat?
přijel jsem z obhlídky z Obi
, dobiju baterky a jdu relaxovat do garaže
přijel jsem z obhlídky z Obi

Re: Veverka:)
Re: Veverka:)
dotaz asi na marka(jak jinak)
kolega mi měl dovézt
Castrol Magnatec 10W- 40 A3/B3 kombinuje "inteligentní" molekuly se syntetickou technologií zajišťující pevnější mazací film. Udržuje vůz na špičkové úrovni po delší dobu. Díky "inteligentním" molekulám poskytuje více ochrany než jiné oleje v době kritické fáze startu a rozjezdu, ulpívá na motoru a vytváří silnou vrstvu, která chrání motor v průběhu startu, rozjezdu a v době jízdy. Zajišťuje ochranu motoru za všech jízdních podmínek.
Splňuje specifikace: ACEA A3/B3, API/ ILSAC SL/CF, VW 505 00,
MB 229.1
místo toho dovez:
Castrol Magnatec Diesel 10W- 40 B3 kombinuje "inteligentní" molekuly se syntetickou technologií. Je určen vznětovým motorům včetně motorů přeplňovaných, s mezichlazením, přímým vstřikováním a common rail.
Splňuje specifikace: ACEA A3/B3, API/ ILSAC CF, VW 505 00,
MB 229.1
stane se něco když to hrknu do šáde? na jednu sezonu tzn 1000Km
kolega mi měl dovézt
Castrol Magnatec 10W- 40 A3/B3 kombinuje "inteligentní" molekuly se syntetickou technologií zajišťující pevnější mazací film. Udržuje vůz na špičkové úrovni po delší dobu. Díky "inteligentním" molekulám poskytuje více ochrany než jiné oleje v době kritické fáze startu a rozjezdu, ulpívá na motoru a vytváří silnou vrstvu, která chrání motor v průběhu startu, rozjezdu a v době jízdy. Zajišťuje ochranu motoru za všech jízdních podmínek.
Splňuje specifikace: ACEA A3/B3, API/ ILSAC SL/CF, VW 505 00,
MB 229.1
místo toho dovez:
Castrol Magnatec Diesel 10W- 40 B3 kombinuje "inteligentní" molekuly se syntetickou technologií. Je určen vznětovým motorům včetně motorů přeplňovaných, s mezichlazením, přímým vstřikováním a common rail.
Splňuje specifikace: ACEA A3/B3, API/ ILSAC CF, VW 505 00,
MB 229.1
stane se něco když to hrknu do šáde? na jednu sezonu tzn 1000Km

Re: Veverka:)
Pokud nebudeš točit víc jak 4000otáček, tak by to mohlo snést, jinak bych ho tam nedával. Tyto dva oleje jsou opravdu dle etiket lehce zaměnitelné.
Re: Veverka:)
tak dnes došly konečně díly na přední nápravu ta už je teor komplet na go, ale na zadní chybí věcí
- Granad.de.bill
- Příspěvky: 475
- Registrován: 27.03.2010, 16:49
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Veverka:)
jimme , již brzy nezůstane u slibů a vydám se na cestu do hranic a naberu Ti kufr plný dílů na shade ...a bude to zadarmiko .
Seat Ibiza FR 1.9 T[color=#FF0000]DI[/color] - pumped up 120kw 405 Nm - SOLD
Seat todelo 1.9 TD[color=#FF0000]I[/color]
[url]http://www.slezstizoldneri.cz[/url]
Seat todelo 1.9 TD[color=#FF0000]I[/color]
[url]http://www.slezstizoldneri.cz[/url]
Re: Veverka:)
Jen Martina nesmí nikdo chytit 
