No jedna věc je údaj palubního počítače (ten u G3 neoplývá přesností, zvláště co se týče spotřeby) a druhá věc je skutečná spotřeba (plná nádrž, vynulovat denní počítadlo, vyjet nádrž, natankovat plnou, odečíst údaje ujetých kilometrů a množství natankovaného paliva z číselníků a vypočítat skutečnou spotřebu dle vzorce:
NATANKOVANÉ PALIVO : (UJETÉ KILOMETRY : 100) = L/100km
Od odečtených najetých kilometrů je ale potřeba ještě odečíst 5% kvůli špatnému rozměru kol (správně je 215/45R16 (vychází se z cejchování tachometru na origo rozměr gum 185/60R15) a ne namontované 215/40R16, což řidiči dává pocit větší dosažené rychlosti dle údaje na tachometru a zároveň větší počet najetých kilometrů) a k tomuto všemu ještě odečíst dalších minimálně 5% (spíše 10%) ujetých km, které způsobuje standartní přeměřování tachometru. Ideálně by se tedy dalo říci, že skutečně ujeté kilometry by bylo vhodné odečíst z přístroje GPS (navigace).
Ať nám schválně Kačer řekne, kolik mu ukazuje rychlost navigace ve chvíli, kdy má na tachometru přesně 200km/h

- více jak 180km/h na navině NEBUDE!

(tomu taky odpovídá, že když dle kilometrovníku ujede 200km, ujede ve skutečnosti maximálně 180km).
TĚŠÍME SE NA POSKYTNUTÍ VÝSLEDKŮ MĚŘENÍ SPOTŘEBY, ALE PŘI TÉ ÚSPORNOSTI AUTA S 65LITROVOU NÁDRŽÍ PALIVA BUDEM NA VÝSLEDEK OD KAČERA ČEKAT DLOUHO 