Čufůf Stříbrný Šíp

Představení vašich aut
Uživatelský avatar
Cufator
Příspěvky: 273
Registrován: 03.09.2009, 21:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Čufůf Stříbrný Šíp

Příspěvek od Cufator »

7500 čip, 2000 tempomat

takže sleva byla.

No říkal Reescha, že tuhle konfiguraci odbrzdily na 137 Hp, ale to si přesně nepamatuji. ještě se budu informovat :-)
Škoda OII, 2004, 1.9 PD, tlak 100kW / tep 300Nm be Reescha, stříbrnej šíp
SEAT Toledo 1.9TDi 97´ PRODÁNO
SEAT Toledo 1.6i 93´PRODÁNO

Uživatelský avatar
PoMa
Administrátor
Příspěvky: 4037
Registrován: 03.09.2009, 22:01
Bydliště: Karviná

Re: Čufůf Stříbrný Šíp

Příspěvek od PoMa »

Výkon je odpovídající, snese v pohodě 140PS odbržděných z původních 105PS papírových. Ale krouťák máš jaksi nízký. Z 250Nm se běžně zvedá na 350Nm u této konfigurace motor/spojka/převodovka. Nevíš, proč se šlo Čufe jen na 300Nm? Nějaký technický problém?

Uživatelský avatar
Cufator
Příspěvky: 273
Registrován: 03.09.2009, 21:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Čufůf Stříbrný Šíp

Příspěvek od Cufator »

PoMa píše:Výkon je odpovídající, snese v pohodě 140PS odbržděných z původních 105PS papírových. Ale krouťák máš jaksi nízký. Z 250Nm se běžně zvedá na 350Nm u této konfigurace motor/spojka/převodovka. Nevíš, proč se šlo Čufe jen na 300Nm? Nějaký technický problém?
http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... up=1#typ40

žádný problém, Huml naznal, že motor je OK, že vše funguje jak má, i po čipu po projetí to potvrdil. Ani já nechtěl těch 100kW, mě stačilo klidně 95. a Nm 50 navíc - až až.... bohatě stačí. Na dálnici na 5. super zrychlení. Já jsem zatím spokojen. Ale uvidím, až udělám spotřebu podle taknování. Též přidám do svého popisu, až to bude mít něakou cenu. Jinak já šel vlastně jen odstraňovat bolest OII - teplé starty - a když se v tom už vrtal, tak rovnou čip - no co už :-)
Škoda OII, 2004, 1.9 PD, tlak 100kW / tep 300Nm be Reescha, stříbrnej šíp
SEAT Toledo 1.9TDi 97´ PRODÁNO
SEAT Toledo 1.6i 93´PRODÁNO

Uživatelský avatar
PoMa
Administrátor
Příspěvky: 4037
Registrován: 03.09.2009, 22:01
Bydliště: Karviná

Re: Čufůf Stříbrný Šíp

Příspěvek od PoMa »

Jo pokud stačí, tak není problém. Se dívám, že u nás všeci píšou 300Nm (všude jako přes kopírák). Sami musí vědět proč jdou na tuto hodnotu.
Máš i graf z brzdy? (před chipem/po chipu)

Uživatelský avatar
Cufator
Příspěvky: 273
Registrován: 03.09.2009, 21:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Čufůf Stříbrný Šíp

Příspěvek od Cufator »

300Nm je limit origo spojky. Na brzdě jsem nebyl. Ale chystám se tam.

Já tam mám podle Reesche 138k a 310nM - to co odbrzdily na jiným autě
Škoda OII, 2004, 1.9 PD, tlak 100kW / tep 300Nm be Reescha, stříbrnej šíp
SEAT Toledo 1.9TDi 97´ PRODÁNO
SEAT Toledo 1.6i 93´PRODÁNO

Uživatelský avatar
PoMa
Administrátor
Příspěvky: 4037
Registrován: 03.09.2009, 22:01
Bydliště: Karviná

Re: Čufůf Stříbrný Šíp

Příspěvek od PoMa »

No kdyby to tak bylo, nic bych nenamítal, ale tato lamela je i v sériových 130PS/310Nm a vydrží podstatně více. Limit spojky to tedy není. Pokud už ovšem není opotřebovaná provozem, což důvod může být. To bych ale pak ani nechipoval, dokud spojku nevyměním.
A to, co je odlazeno na jiném autě nebude fungovat stejně u všech stejných motorů (každé turbo, váha a vstřikování se chová jinak, byť v limitech daných normama). Proto bych nešel do UNI softu i když je od Reeshy, ale do individuálky, kde bude soft na míru daným komponentům. Předejdeš tím tak následným komplikacím od kouřivosti, po životnost turba.

Tím tě ale nijak nechci odrazovat od úprav. Vše je jen o znalostech, finančních možnostech, výběru firmy, důvěře a na tom, co vlastně od motoru očekáváš. Někomu stačí na ulici nahraný soft od xyz firmy nebo powerbox a je nadmíru spokojen, někdo zase ohrnuje nos i nad nejznámější firmou v republice.

Buděš v budoucnu řešit i jak auto s odpovídajícím výkonem ubrzdit, nebo necháš to co tam je? Předpokládám, že máš ve předu sériové kotouče 280x22mm, což pro jízdu jak s vyšším výkonem, tak i s vozíkem je takové "o hubu".

Uživatelský avatar
Cufator
Příspěvky: 273
Registrován: 03.09.2009, 21:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Čufůf Stříbrný Šíp

Příspěvek od Cufator »

Já mám soft na míru. Jen sem říkal, že podobnou konfiguraci takhle odbrzdili. Nehulí to ani na plný plyn.

A brzdy budu dávat ty Mikody. Já nejezdím závody - nepotřebuju brzdy z RS.
Škoda OII, 2004, 1.9 PD, tlak 100kW / tep 300Nm be Reescha, stříbrnej šíp
SEAT Toledo 1.9TDi 97´ PRODÁNO
SEAT Toledo 1.6i 93´PRODÁNO

Uživatelský avatar
Cufator
Příspěvky: 273
Registrován: 03.09.2009, 21:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Čufůf Stříbrný Šíp

Příspěvek od Cufator »

to je v pytly, to si snad to auto už dělá srandu... že jsou kotouče a desky v háji sem věděl, ale toto.... :huh:

Obrázek
Škoda OII, 2004, 1.9 PD, tlak 100kW / tep 300Nm be Reescha, stříbrnej šíp
SEAT Toledo 1.9TDi 97´ PRODÁNO
SEAT Toledo 1.6i 93´PRODÁNO

lapip
Příspěvky: 3453
Registrován: 03.09.2009, 21:49
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Čufůf Stříbrný Šíp

Příspěvek od lapip »

:lol: možná budu první a taky poslední co to napíšeš ale:

CO BYCH NA TÉ FOTOGRAFII MĚL JAKO VIDĚT ZA PROBLEM ? :lol: :lol:
Chybovat je v povaze člověka, ale jen hlupák na svém omylu setrvává.
Jdi do boje vesele, neboť mrtví, kteří se nesmějí, jsou oškliví.
Srdcovka

Uživatelský avatar
PoMa
Administrátor
Příspěvky: 4037
Registrován: 03.09.2009, 22:01
Bydliště: Karviná

Re: Čufůf Stříbrný Šíp

Příspěvek od PoMa »

Chybejici vnitrni deska, vytlaceny a poskozeny pistek a roztrzena prachovka. Je tak?
Nejlip sehnat jiny trmen.

lapip
Příspěvky: 3453
Registrován: 03.09.2009, 21:49
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Čufůf Stříbrný Šíp

Příspěvek od lapip »

:lol: Asi ty fotky s váma mluví nebo já nevím jak toto poznat :lol:
Chybovat je v povaze člověka, ale jen hlupák na svém omylu setrvává.
Jdi do boje vesele, neboť mrtví, kteří se nesmějí, jsou oškliví.
Srdcovka

Uživatelský avatar
Cufator
Příspěvky: 273
Registrován: 03.09.2009, 21:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Čufůf Stříbrný Šíp

Příspěvek od Cufator »

repas sada bohatě stačí... je to jen prachovka, max sadu i s pístkem... za 500,-
Škoda OII, 2004, 1.9 PD, tlak 100kW / tep 300Nm be Reescha, stříbrnej šíp
SEAT Toledo 1.9TDi 97´ PRODÁNO
SEAT Toledo 1.6i 93´PRODÁNO


Uživatelský avatar
Cufator
Příspěvky: 273
Registrován: 03.09.2009, 21:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Čufůf Stříbrný Šíp

Příspěvek od Cufator »

zejtra budu repasovat ten třmen....

A neboj, nespím na vavřínech, jen chystám velkou fotostory :D

ale až to bude hotový komplet ;)
Škoda OII, 2004, 1.9 PD, tlak 100kW / tep 300Nm be Reescha, stříbrnej šíp
SEAT Toledo 1.9TDi 97´ PRODÁNO
SEAT Toledo 1.6i 93´PRODÁNO

Uživatelský avatar
Cufator
Příspěvky: 273
Registrován: 03.09.2009, 21:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Čufůf Stříbrný Šíp

Příspěvek od Cufator »

Myslím, že to nepotřebuje komentář, to je práce za posledních 14 dní.... no ale stálo to za to :D jen doladit ten rámeček kolem rádia...


Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Škoda OII, 2004, 1.9 PD, tlak 100kW / tep 300Nm be Reescha, stříbrnej šíp
SEAT Toledo 1.9TDi 97´ PRODÁNO
SEAT Toledo 1.6i 93´PRODÁNO

Uživatelský avatar
vojtishek
Příspěvky: 1751
Registrován: 21.10.2008, 16:11
Bydliště: Ostrava

Re: Čufůf Stříbrný Šíp

Příspěvek od vojtishek »

Pekneeee
Tančíš příliš divoké tango v příliš malém sále!
Kdo byl, byl. Kdo je, je. Kdo bude, bude.
Keď jsi šťastný, urob smajlíka :) Obrázek

Uživatelský avatar
Radik1.9TDI
Příspěvky: 194
Registrován: 14.09.2009, 21:09
Bydliště: F-M Sv
Kontaktovat uživatele:

Re: Čufůf Stříbrný Šíp

Příspěvek od Radik1.9TDI »

Klobouk dolů chlape, tohle je pěkná prácička.
Život je hořký, Bohu dík
Prassat 1.9 tdi 130Hp
Leon 1.8 20v 125Hp - prodáno
Obrázek

Odpovědět