Toledo III 1,9 TDI 77 kW - špatné starty zahřátého motoru
Toledo III 1,9 TDI 77 kW - špatné starty zahřátého motoru
Ahojte, nemáte, prosím, někdo zkušenosti se špatným(déle točí) startem zahřátého motoru 1,9 TDI. V servisu mi vyměnili gumičky pod vstřikovači, ale závada trvá. Když je motor studený startuje bezvadně. Díky za pomoc
Re: Toledo III 1,9 TDI 77 kW - špatné starty zahřátého motoru
čauky, nevím jak to je u TDI ale mi tohle dělala moje benzínová 1.4 16V, když ji umřelo čidlo teploty chladící kapaliny
Fotogalerie amatéra a studenta fotografie!
Sleduj i na Facebooku (dole pod menu )
I want to like people, but they're just so f*ckn' stupid.
Sleduj i na Facebooku (dole pod menu )
I want to like people, but they're just so f*ckn' stupid.
Re: Toledo III 1,9 TDI 77 kW - špatné starty zahřátého motoru
Díky za tip, ale to by asi házelo nějakou závadu, né?
Re: Toledo III 1,9 TDI 77 kW - špatné starty zahřátého motoru
no toť otázka... mi to fungovalo, jen teploty se na budíku lišili s teplotami na VAGu, a chyb to hodilo až když vyspal "nesmyslný signál" nebo něco v tom smyslu, že čidlo šlo do věčných lovišť...
Fotogalerie amatéra a studenta fotografie!
Sleduj i na Facebooku (dole pod menu )
I want to like people, but they're just so f*ckn' stupid.
Sleduj i na Facebooku (dole pod menu )
I want to like people, but they're just so f*ckn' stupid.
Re: Toledo III 1,9 TDI 77 kW - špatné starty zahřátého motoru
Díky, zkusím to nadhodit v servisu. Pokud máte ještě někdo s tímto problémem zkušenosti, tak pište!
Re: Toledo III 1,9 TDI 77 kW - špatné starty zahřátého motoru
Mělo by se jednat o seřízení dávkování paliva, BKD motor mi to dělá taky, ale zatím pohodička. Zkus diagnostiku pokud bude OK tak to neřeš bývá to tak. Koukni na diesel forum kde o tomto problému jsou rozsáhlé texty..... Globálně problémy s dieslovými motory doporučuji řešit na diesel foru vše tam je již řečeno a popřípadě vysvětleno a vyřešeno.
Chybovat je v povaze člověka, ale jen hlupák na svém omylu setrvává.
Jdi do boje vesele, neboť mrtví, kteří se nesmějí, jsou oškliví.
Srdcovka
Jdi do boje vesele, neboť mrtví, kteří se nesmějí, jsou oškliví.
Srdcovka
Re: Toledo III 1,9 TDI 77 kW - špatné starty zahřátého motoru
jen pro doplnění Lapipa ještě odkaz na ním zmiňované fórum http://dieselpower.cz/forum/ jak člověk neřeší nic výhradně SEATackého a "jen" problémy s dieslem, tak se tam dozví více.
- Granad.de.bill
- Příspěvky: 475
- Registrován: 27.03.2010, 16:49
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Toledo III 1,9 TDI 77 kW - špatné starty zahřátého motoru
Mám ahf motor a mě se taky liší teplota na vagu a budíkach ale startuju v klidku
Seat Ibiza FR 1.9 T[color=#FF0000]DI[/color] - pumped up 120kw 405 Nm - SOLD
Seat todelo 1.9 TD[color=#FF0000]I[/color]
[url]http://www.slezstizoldneri.cz[/url]
Seat todelo 1.9 TD[color=#FF0000]I[/color]
[url]http://www.slezstizoldneri.cz[/url]
Re: Toledo III 1,9 TDI 77 kW - špatné starty zahřátého motoru
Před léty mi to to dělal WV 1.9TDI Trasportér - za studena ba i v mrazu super starty , ale jak se zahřál (toči-toči-nenatoči) . Dlouho po tom pátrali v servisu , až na to přišli -----čtecí cívka imobilizéru a bylo po problému .
Re: Toledo III 1,9 TDI 77 kW - špatné starty zahřátého motoru
Imobilzér nemám(nebo něm alespoň nevím ), takže tím to asi nebude ... Každopádně děkuji za příspěvek(jeden nikdy neví, kdy se může někomu hodit)Andycat píše:Před léty mi to to dělal WV 1.9TDI Trasportér - za studena ba i v mrazu super starty , ale jak se zahřál (toči-toči-nenatoči) . Dlouho po tom pátrali v servisu , až na to přišli -----čtecí cívka imobilizéru a bylo po problému .
Re: Toledo III 1,9 TDI 77 kW - špatné starty zahřátého motoru
máš, ten je snad automaticky od nějakýho 97-99 roku
Re: Toledo III 1,9 TDI 77 kW - špatné starty zahřátého motoru
Hmmm nikde jsem si nevšiml nějaké diody nebo něčeho co by na to ukazovalo. Před tím jsem měl Renault Grand Scénic a tam to bylo jasné, ale zde nevím. Budu to muset trochu prolézt
Re: Toledo III 1,9 TDI 77 kW - špatné starty zahřátého motoru
Jak píše Jim,imobilizer je v základu a dioda se už nedává. "Čip" je součást klíče
MEN car: Altea FR
WOMAN car: Ibiza Sport
JA SZYBKO NIE JEŻDŻE-JA WOLNO LATAM
WOMAN car: Ibiza Sport
JA SZYBKO NIE JEŻDŻE-JA WOLNO LATAM
Re: Toledo III 1,9 TDI 77 kW - špatné starty zahřátého motoru
Problematický teplý start u 1.9TDI PD je zpravidla zapříčiněným vytahaným rozvodovým řemenem (má-li již něco za sebou), což se projeví na diagnostice při porovnání hodnot z čidel na klikovce a vačce (to je nastavení, které se dělá u těchto motorů při výměně rozvodů a ještě spousty servisů toto neprovede). Teprv po tomto seřízení (starty se notně zlepší a i motor je pak živější) pokud to nepomůže, se upravují další věci jako je dávka paliva. Příčinou ale může být i komprese na válcích. Celá problematika je popsaná na výše uvedeném fóru, nebo ti ji blíže přiblíží v kterémkoliv Bosch Car Service, respektive tam, kde se specializují (nebo mají páru) o TDI. Pokud nemáš odpovídající diagnostiku a bližší vědomosti, tak asi nemá smysl ti to blíže specifikovat, je to rozsáhlejší téma.
Co se týče imobilizéru, tak jeho funkčnost (odblokování) je zde signalizována zhasnutím žluté kontrolky s symbolem klíčku na palubovce. Kdyby nefungoval (nenačetl by kód z čipu v klíčku), tak by tato kontrolka zůstala svítit a motor by běžel jen cca 2 sekundy (pak ŘJ motoru motor vypne). Diagnostika by psala závadu o imobilizéru a zablokování ŘJ motoru.
Co se týče imobilizéru, tak jeho funkčnost (odblokování) je zde signalizována zhasnutím žluté kontrolky s symbolem klíčku na palubovce. Kdyby nefungoval (nenačetl by kód z čipu v klíčku), tak by tato kontrolka zůstala svítit a motor by běžel jen cca 2 sekundy (pak ŘJ motoru motor vypne). Diagnostika by psala závadu o imobilizéru a zablokování ŘJ motoru.
Re: Toledo III 1,9 TDI 77 kW - špatné starty zahřátého motoru
Děkuji Vám za odpovědi. Teď jsem něco najezdil a zkoušel často vypínat motor. Mám po výměně rozvodů a vyměnili mi i gumičky pod vstřikovačema. Zdá se, že se to o dost lepší . Budu dále pozorovat a udivím. Ještě jednou díky.
Re: Toledo III 1,9 TDI 77 kW - špatné starty zahřátého motor
Ahoj, tvuj problem si myslim ma daleko jednodussi reseni, nez ze preprogramovavat nejake davkovani paliva a podobne slozitosti. mas proste vybehany starter. za studena chytnes, protoze rj tam nadavkuje vic paliva, ale pri zahratem motoru uz je na to starter sam a proste uz nema takove tocky, aby dokazal motor rozbehnout na drc, jak se rika. neni potreba kupovat novy starter, staci repase. nejaky sikovny servisak to zvladne. ale v autorizovanem servise ti to asi neudelaji, tam sou na to moc lini. ja sem mel ten samy problem a vyresilo se to prave timto zpusobem. od te doby mi motor startuje jak najaty, za studena nebo za tepla...neni rozdil.
Seat Leon™ rv95 77kw @ 94kw
Re: Toledo III 1,9 TDI 77 kW - špatné starty zahřátého motor
Takže co se týká, ěch špatných teplých startů. Nejprve mi vyměnili gumičky pod střikovači. Dobrý pomohlo to. Pak jsem zjistitl, že mi špatně ukazuje teplota. Vyměnili jsme čidlo a ajhle, opět špatný starty při zahřátém motoru. Servisám mi říkal, že to čido mohlo být úmyslně vyřazené. Každopádně jsme zkusili přes známého sehnat na zkoušku nový startér a to pomohlo. Točí daleko živěji než starý a starty bez problémů ... zatím. Mám ho tam týden je to zatím dobrý ... musím zaklepat! Děkuji za vaše názory.